Primăria municipiului Galați informează că, în perioada 9-11 noiembrie 2021, va avea loc licitația publică, cu strigare, privind alocarea locurilor de parcare din parcările de domiciliu/reședință, conform tabelului publicat pe site-ul Primăriei și la sediul din strada Domnească nr. 54. Este vorba despre procedura de licitație pentru alocarea locurilor de parcare din etapa I – Cartier Mazepa I, subzona 16A, și Cartier Micro 21, subzona 1 – A,B,C.
Potrivit legii, în vederea accesului în Primărie, participanții sau reprezentanții legali vor prezenta dovada vaccinării (certificat verde valid), trecerii prin boală în ultimele 180 de zile sau rezultatul negativ al unui test RT- PCR.
Persoanele vizate vor prezenta și următoarele documente: carte de identitate și/sau procura în forma autentificată, în cazul reprezentanților legali.
Subliniem faptul că persoanele care nu se prezintă la ora și data la care a fost anunțată procedura de licitație, de pe site-ul Primăriei, pierd dreptul de a beneficia de un loc de parcare din cele licitate.