Circulație rutieră restricționată în zona noului pod peste Dunăre de la Brăila. Se lucrează la terasamentul de acces

„Începând cu data de 18 octombrie, pentru a se realiza lucrările de terasamentul podului suspendat peste Dunăre, va fi închisă etapizat strada Tudor Vladimirescu, pe sectorul intersectat cu proiectul podului, în zona pasaj CF -km 0+300. Zona restricționată va fi balizată și semnalizată corespunzător, în perimetrul respectiv fiind prezenți și piloți de trafic, pentru dirijare si fluidizare. Traficul rutier se va desfășura pe strada Bacului, cu descărcare în Șoseaua Baldovinești”, anunță reprezentanții constructorului podului suspendat peste Dunăre.

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, este optimist în privința podului peste Dunăre și crede că, dacă se va menține ritmul actual al lucrărilor, va fi dat în circulație în decembrie 2022.

„Au văzut (membrii echipei CNAIR aflați pe șantier n.r.) o mobilizare mult mai mare, se poate da în utilizare dacă se menține ritmul actual”, a declarat Sorin Grindeanu, marți, 18 octombrie.

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a făcut pe 3 octombrie, o inspecție pe șantierul podului peste Dunăre. Constructorul i-a prezentat un nou grafic al lucrărilor și s-a angajat că obiectivul va fi gata în decembrie 2022.

Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila va fi cea mai înaltă construcţie din România şi cea mai scumpă lucrare de infrastructură realizată în ultimii 30 de ani. De asemenea, va fi ultimul pod peste Dunăre, înainte de vărsarea în Marea Neagră, cel mai mare din România şi al treilea din Europa ca dimensiune.

Investiţia presupune amenajarea a 23 kilometri, dintre care 17 kilometri sunt pe teritoriul judeţului Tulcea. Deasupra Dunării este podul suspendat, în lungime 1,9 kilometri.

Podul are trei deschideri: o deschidere principală (1.120 metri) şi două deschideri laterale de 489,6 m pe malul Brăila şi de 364,6 metri pe malul Tulcea. De o parte şi de alta sunt prevăzute două viaducte de acces în lungime de câte 110 metri fiecare.

MĂDĂLINA DEDIU

Articles You Might Like

Share This Article

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on tumblr