Este bine să știți că începând de luni, 25 octombrie, accesul în incinta ANAF și în sediile structurilor subordonate se efectuează după noile reguli stabilite de Guvern. Potrivit informațiilor oferite de Administrația Județeană a Finanțelor Publice (AJFP) Galați, persoanelor nevaccinate nu le este blocată interacțiunea cu Fiscul, ci au la dispoziție mai multe variante pentru a depune documente sau a face plăți.
Mai exact, în incinta sediului AJFP Galați au acces persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
„Pentru contribuabilii nevaccinați sau care nu pot prezenta un certificat verde, Administrația Județeană a Finanțelor Publice Galați a identificat soluții după cum urmează: documentele se pot depune prin Spațiul Privat Virtual (SPV), prin e-mail, la adresa registratura.ajfp.glanaf.ro, sau la registratura instituției, situată pe strada Brăilei (la punctul de acces de la scările spiralate a fost amenajat un spațiu în acest sens n.a.). Plățile se pot efectua on-line, prin ghiseul.ro sau prin servicii bancare on-line. Persoanele nevaccinate pot plăti la ghișeele instituției prin prezentarea unui rezultat negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau a rezultatului negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore”, a precizat Mioara Daniela Carp, șefa AJFP Galați.